Thai Massage

Jag har varit på min efterlängtade massage nu. Och jag måste säga att det var nog det underbaraste jag någonsin varit med om! En hel timme höll hon på med mig och nu efteråt är jag så avslappnad så jag kan inte sluta hjäspa. Jag låg på sidan, magen, ryggen.. Jag till och med satt  upp! Och Hon masserade allt från fötterna och tårna (!), och benen, rumpan, magen, ryggen, nacken, axlarna, min hårbotten (!), armarna, nsiktet, händerna och till fingrarna (!) och till och med ansiktet och öronsnibbarna!! Och hon knäckte fingrar, tår och ryggen på mig. Det var såååå skönt!
Och efteråt fick jag till och med en liten gåva av henna, plus två karameller och ett stämpelkort som ger mig sista gången för bara halva priset! Jaa, det var med andra ord en helt underbar upplevelse! Och allt tack vara min älskade Kim som skämmer bort mig så mycket! Han är världens underbaraste pojkvän, jag säger er det, VÄRLDENS underbaraste!

Nu ska jag snart börja med maten tänkte jag. Det blir spagetti med sås och stekt lax, riiiiiktigt gott! Jag är faktiskt riktigt hungrig redan nu så jag borde nog börja med maten nu direkt. Jaaa, det får nog bli så! :):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback