Toooooday

Jag och Kim har varit och handlat idag också. Vi har varit på ÖB, Rusta och ICA Kvamtum =) Vi är så duktiga!

Jag hittade även detta idag också. En spiralbok, ett kollegirblock, en mapp och så en "shopping"lista. Den sistnämnda hade en magnetremsa på baksidan så jag satte upp den på kylen så vi kan skriva ner det vi behöver handla hem efterhand som det tar slut. Så slipper man sitta och fundera ut innan man ska handla vad man ska skriva på inköpslistan. Utan när man märker att något tar slut så skriver man upp det direkt. Eller om man märker att man behöver någonting som man inte har hemma så skriver man upp det så man får hem det efter nästa gång man varit och handlat.

     

Jag inhandlade även mitt favorit schampo och balsam och lyxigt kroppstvål med skimmer.
Och en ny spray deo från Ldb. (lotionen på bilden är gammal)
Och Zoe fick tonfisk&krabba på burk och en kattsandsspade.

   

Vi köpte även chips och pepsi max (såklart).
Och så köpte jag en yougurt med smak av CHOKLAD!!

 

Och sen jag kom hem har jag avnjutit middag,
som bestod av oxpytt, gurka och ett stort glas mjölk.
Efter det tuggade jag i mig två daimbiskvier och ett stort glas pepsi max.

   

Puss & Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback