Toooooday

Tittade precis ut genom fönstret, och gissa vad jag fick se? SNÖ! Ellee ja, snöflingor, det snöar! Så himla härligt. Jag har väntat på snön nu i över en månad! Så jag hoppas nu att det snöar mycket idag, så jag kan ta med mig Kim ut så vi kan "leka" i snön. Jag älskar snö. Jag älskar att ligga i snön och jag älskar att göra snöänglar, och göra snöbollar.. Jaa, allt!

Nu ska jag snart fixa lite lunch, sen ska jag duscha och föna håret torrt. Har upptäckt att mitt hår inte blir lika risigt och jobbigt att ha och göra med om jag fönar det torrt istället för att låta det torka av sigsjälv bara. Och så ska jag nog göra en liten hårinpackning med tror jag, så håret blir mjukt och glansigt! :):) Frågan är bara vad jag ska äta till lunch, hm..

Jag har faktiskt sovit jättebra inatt. Jag brukar vakna flera gånger varje natt men nu inatt har jag bara vaknat en enda gång och det var när jag skulle vända mig om och höll på att lägga mitt huvud på Zoe. Jag vaknade inte ens till när Kim gick upp imorse för att gå till jobbet. Så jag är sååå utvilad idag. Sen kommer min dag bli ännu bättre vid halv fyra då jag ska på min Thailändska helkroppsmassage :) Och det ska blio så fruktansvärt skönt så ni anar inte!


Nej nu ska jag fixa lunch sen duscha!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå guud massage!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback