Tråååååkigt

Sitter i soffan med datan i knät. Är fruktansvärt uttråkad så jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag bara sitter här och glor rakt ut i tomma intet. Jättetråkigt. Inget bra på teve är det heller, och ut ska jag inte fastän det är lördag. Så jag får väl sitta här och uggla hela kvällen. Jaa och Kim är ju inte till mycket hjälp han heller. Han bara spelar och spelar och spelar på den där jäkla datan. SUCK! Som sagt, kommer aldrig att förstå hur man kan tycka att world of warcraft är kul att spela. Men sen å andra sidan förstår inte Kim på sig dethär med att blogga heller. Han har aldrig läst min blogg, och jag tänker inte låta honom göra det heller. Jag får en känsla va att han skulle skratta åt mig/bloggen bakom min rygg. Kanske bara jag som är löjlig men ändå.. Han säger själv att han inte förstår varför man fotar saker/sigsjälv och lägger ut på internet, eller varför man vill skriva om sitt privatliv ute på internet så att alla kan läsa om det. Ibland när han gör vissa saker så kan han utbrista efteråt "skriv inte om detta i din blogg", och då handlar det om peronliga saker, sånt som jag ändå aldrig skulle skriva om ändå. Och det behöver inte vara personliga pinsamma saker, utan mer bara personliga saker som man vill hålla för sigsjälv. Inget som man vill att alla andra ska läsa om.

Ibland, när vi har gjort nånting kul, eller nåt liknande så frågar han "tänker du blogga om detta nu?". Och det är nästan så jag blir irriterad på honom för att han säger så. För det känns som han hånar mig och mitt bloggande. Känns som att han bara vill klanka ner på mig. Missförstå mig inte nu, Kim är en fantastiskt människa och jag älskar honom fruktansvärt mycket. Men alla dessa små kommentarer om mitt bloggande kan driva mig till vanvett. Och ibland frågar jag migsjälv "är jag verkligen löjlig som bloggar?". Men jag tycker ju att det är kul. Jag älskar att skriva och har alltid gjort det. Vad är det för fel på att skriva om sitt liv ute på internet om man nu vill det själv? Är man löjlig om man bloggar?

Oj, nu har jag gnällt rätt mycket, hehe.. Måte bara tipsa er om en fantastiskt härlig blogg. Det är självklart
mamma beccas blogg som är en av mina personliga favoriter! Det är en artonårig tjej som skriver opm sitt liv som TREbarnsmamma. Hon har tre jättesöta flickor och är en fantastisk bloggare! Klicka in er och kolla själva vetja!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är min kille=)

Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; ahww tack så mycket :)

desamma!

2009-01-04 @ 01:46:50
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback