TyraMyra & skridskoåkning

Är inte min söta lilla systerdotter Tyra bara så underbart söt?
Hon lyser verkligen upp ens tillvaro!


     


Mikaela, Linda, Evelina & Jag. Fyra systrar!

     

Och mina fina skridskor, hehe.. Väldigt gamla men funkar
bra för mig för tillfället. Ska köpa nya.



I lördags plockade Linda upp mig och Evelina vid tre sen körde vi till Skivarp och hämtade mina småsyskon och mamma och tillsammans gjorde vi varm choklad, kaffe och mackor. Sen körde vi till Trelleborg till ishallen och åkte skridskor. Och det var sååå kul! Jag var självklart jättefeg då det var fem år sedan jag åkte sist. Men efter ett tag så kom allt tillbaka till en och det var riktigt roligt att åka. Sen efter det körde vi till Mc Donald's och krängde burgare, mmm..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback