Underhåll mig!!

Nu sitter jag här igen. Och Tila Tequila strömmar ut ur högtalarna, "little brat" såklart. Det är inget bra på teve alls så jag vet inte vad jag ska göra. Har suttit här och bläddrat runt bland olika bloggar men det verkar som att detta är en dag då väldigt få orkar blogga. Så det finns inte så mycket att läsa. Och Kim är inte till så stor hjälp. Han bara sitter framför datan och spelar world of warcraft och fall out 3 om vart annat.

Mitt godissug tog slut innan också. Och jag som knappt har ätit något alls.. Så typiskt nu när jag handlat hem det mesta man kan bli sugen på. Menmen.. Jag dricker min pepsi max iallafall. :):) Riiiiktigt gott..

Får väl ta och plocka undan lite här hemma istället. Det blrv rätt så rörigt här ugår efter att jag gjort mig iordning. Jag är expert på att plocka fram en jäkla massa grejer men tycker bara att det är tråkigt att lägga tillbaka det. Så jag lämnar det framme tills det ser hemskt ut här hemma och jag måste städa för jag vantrivs så mycket.

Puss på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback