Goddag!


Just nu sitter jag i telefon med Elin (som vanligt) och så sitter jag och kopierar massa av mina bilder, drygt men måste göras.. Idag händer inte ett enda dugg faktiskt. En riktigt tråkig dag. Ska bara plocka undan här lite och kränga lite av mina biskvier jag bakade igår :) MUMS!

Igår fick vi hem en katalog från SAS med taxfree saker! Jag vill beställa allt!! Men det blir ju visserligen rätt så dyrt.. Jag ska iallafall beställa lite till ditresan och lite till hemresan.


Nu börjar det verkligen kännas att snart är det dags!
Jag längtar så otroligt mycket. Ska bli så skönt med sol, bad, värma och lata dagar. Bara jag och Kim!
Men jag kommer sakna Zoe och Selma, kommer bli tomt utan dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback