Så mycket vatten men inte en droppe att dricka

Hejsan hejsan!
Idag har min underbara hyresvärd fått för sig att stänga av vattnet utan att säga till i förväg, grrr! Kunde varken duscha, tvätta ansiktet eller borsta tänderna när jag vaknade. Så det var bara tt sätta sig på cykeln och cykla med Kim ner till jobbet och borsta tänderna där. Och vad är det mest irriterande då? Jo, att det regnar ute! Vatten överallt men inte en endaste ynka droppe i min lägenhet!

Nåja, slut på klagandet. Nu drar snart min sommar igång på allvar. Om en vecka drar jag till Göteborg med familjen. Vi ska bo i en mysig liten stuga allihopa och ägna en hel vecka åt att grilla, mysa, gå på Liseberg, spela bännboll, shoppa, gå på Universeum och massa annat! Jag längtar så mycket så det kittlar i magen på mig! haha, känner mig som ett litet barn igen.. Det ska bli riktigt roligt att umgås med bara familjen. Känns som vi inte gjort det på väldigt länge nu eftersom vi alla har blivit så "vuxna".

Ska ju till Turkiet också i sommar, ska leta upp lite bilder på hotellet vi ska bo på!

Puss Carro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback