Storstädning imorgon

Jag är sämst på att plocka undan efter mig. Verkligen! Hela soffan här hemma är full med bara mina kläder. Och det är inte ens smutsiga kläder. Det är bara kläder som hamnat där för att jag inte orkat vika ihop dom igen och lägga tillbaka dom där dom hör hemma. Även vardagsrumsbordet är fullt av mina saker. Smink, papper, filmer, kortlek, klämmor, tofsar, borstar, hudkrämer.. Ja alltr man kan tänka sig.
Så nu har jag kommit fram till att imorgon ska jag storstäda här hemme. Det ska gläsa och skina överallt! All disk ska diskas också för imorgon ska jag baka biskvier hade jag tänkt. Älskar biskvier! Tänkte baka massa massa små biskvier istället för några stora bara. Och så ska dom doppas i både mörk och vit choklad. Yummi..!

Nej nu ska jag återgå till att titta på Hells Kitchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback