Turkiet - Alanya



Och det är inte ens en hel månad kvar tills vi ska dit! Vi flyger dit den lördagen den 4 juli klockan 06.00 på morgonen från Sturup. Vilket innebär att vi då måste vara där senast 05.00 för att hinna checka in bagaget. Och det betyder sen i sin tur att vi måste åka hemifrån senast 04.00. När ska man då gå upp? Eller är det ens lönt att gå och lägga sig?
Flygresan tar ca 4 timmar, så man kan ju sova på planet, det gjorde jag de gånger jag flög till Spanien tidigt på morgonen. Sen tar bussresan från flygplatsen till hotellet ca 2 timmar, så då kan man sova där. Eller vila iallafall.
Sen väntar två veckor av solande och badande på mig! Jag ska bli brunare än brunast!
Denna semestern är liksom extra speciell för mig. För det första har jag aldrig varit på solsemester. spanien räknas inte då jag åkte dit i februari för tat hälsa på Lotta och där var det inte precis sol och bad-väder då. Sen så blir det ju speciellt eftersom det bara är jag och Kim som  ska dit. En liten kä'rlekssemester kan man nästan kalla det!
Jag längtar så jag kan dö! Har nog aldrig längtat såhär mycket till någonting i hela mitt liv!

nej, nu ska jag slå på teven och kolla om vattnet är igång än..

Puss Carro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback